We invite journalists to contact us and use the virtual press office Fracht FWO Polska Sp. z o.o., where you can find current press releases describing our activity, new investments, clients and realized projects.
We will be happy to share our knowledge and practical information, and our experts will provide comments and speeches on topics related to transport, forwarding and logistics services, in particular in the field of project cargo, industrial logistics services, container sea freight, air freight and express shipments.
Press releases
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. spedycji drogowej
Lokalizacja
Katowice
Data publikacji
2025-01-09
Opis stanowiska
- bieżąca realizacja zleceń spedycyjnych
- utrzymywanie i rozwój dobrych relacji z klientami oraz dostawcami usług
- pozyskiwanie nowych podwykonawców
- ścisła współpraca z Działem Rozwoju Biznesu
- raportowanie zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami
- dbałość o dobry wizerunek firmy
Wymagania
- bardzo dobrą znajomość rynku TSL, popartą minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku
- wysoka motywacja i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- umiejętność organizacji własnego czasu pracy
- zdolność pracy pod presją czasu
- znajomość jęz. angielskiego stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (B2)
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem i podwykonawcą
- wysoka kultura osobista
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w szwajcarskiej firmie o światowym zasięgu działania
- Solidny system wynagrodzenia
- Niezbędne narzędzia pracy i pakiet benefitów
- Przyjazna atmosfera pracy i kultura organizacyjna oparta na współpracy
- Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Kompleksowy proces wprowadzenia do organizacji
Zainteresowanych Kandydatów prosimy o nadsyłanie aplikacji zawierających CV i list motywacyjny na adres: rekrutacja@pl.fracht.com
Informacja o danych osobowych
W CV dopisz: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z poźn. zm.)
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Manager / Kierownik ds. Spedycji Lotniczej
Lokalizacja
Warszawa
Data publikacji
2025-01-08
Opis stanowiska
- Kierowanie pracą zespołu Specjalistów ds. Spedycji Lotniczej
- Planowanie i realizacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie lotniczym
- Planowanie i realizacja budżetu
- Współpraca z oddziałami i agentami w ramach globalnej sieci
- Pozyskiwanie nowych klientów i podwykonawców
- Utrzymywanie i rozwój dobrych relacji z klientami oraz dostawcami usług
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Współpraca z Działem Rozwoju Biznesu
- Kontrola nad prowadzeniem dokumentacji operacyjnej, fakturowanie
- Monitorowanie limitu kredytowego klientów, współpraca w procesach windykacyjnych zgodnie z wewnętrznymi procedurami
- Raportowanie zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami
- Dbałość o dobry wizerunek firmy
Wymagania
- Minimum 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku kierowniczym w dziale spedycji lotniczej
- Znajomość jęz. angielskiego stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (B2)
- Znajomość rynku transportu lotniczego w Polsce i na świecie
- Dobra znajomość produktu frachtu lotniczego
- Znajomość zagadnień i dokumentacji związanej z transportem lotniczym
- Umiejętność organizacji własnego czasu pracy
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem i podwykonawcą
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w szwajcarskiej firmie o światowym zasięgu działania
- Solidny system wynagrodzenia
- Niezbędne narzędzia pracy i pakiet benefitów
- Przyjazna atmosfera pracy i kultura organizacyjna oparta na współpracy
- Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Kompleksowy proces wprowadzenia do organizacji
Zainteresowanych Kandydatów prosimy o nadsyłanie aplikacji zawierających CV i list motywacyjny na adres: rekrutacja@pl.fracht.com
Informacja o danych osobowych
W CV dopisz: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z poźn. zm.)
W dniach 5-7 listopada 2024 r, zespół Fracht FWO Polska uczestniczył w targach TransLogistica w Warszawie, ze stoiskiem firmowym, na którym prezentowane były odwiedzającym innowacyjne rozwiązania logistyczne i transportowe spółki. TransLogistica to największe i najbardziej prestiżowe wydarzenie branżowe w Europie Środkowo-Wschodniej, przyciągające czołowe firmy z sektora transportu, spedycji i logistyki, a także dostawców technologii i rozwiązań IT wspierających branżę. Tegoroczna edycja, zorganizowana w EXPO XXI Warszawa, zgromadziła setki wystawców i tysiące uczestników, tworząc unikalną przestrzeń do wymiany doświadczeń, prezentacji najnowszych trendów i nawiązywania kontaktów biznesowych.TransLogistica to nie tylko przestrzeń wystawowa, ale również liczne prezentacje, które pozwoliły uczestnikom poznać nowe technologie i innowacje wspierające rozwój branży logistycznej.
Udział w TransLogistica to dla Fracht FWO Polska ważne wydarzenie, które pozwala nam pozostawać na bieżąco z trendami i technologiami oraz bliżej poznać oczekiwania i potrzeby naszych klientów. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko i podjęli z nami rozmowy. Mamy nadzieję, że nawiązane kontakty zaowocują długofalową współpracą, a wspólne inspiracje staną się fundamentem przyszłych sukcesów.
Zbliża się 32. Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego MSPO, który w tym roku odbędzie się w dniach 3-6 września w Kielcach. Po raz pierwszy ze stoiskiem, w wydarzeniu udział weźmie również Fracht FWO Polska. Tegoroczne targi MSPO są doskonałą okazją do zaprezentowania oferowanych przez nas rozwiązań transportowych, w tym special cargo w transporcie morskim, lotniczym i drogowym, tym razem odbiorcom sektora obronnego i bezpieczeństwa, w tym wojsku oraz przedstawicielom krajowych i międzynarodowych władz Państwowych obecnym podczas wydarzenia. Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska.
Fracht FWO Polska 17 czerwca br., oficjalnie otworzyła nowe biuro w Gdańsku, na czele którego stanął Arkadiusz Torbicki, Dyrektor Oddziału. Działanie to związane jest z ekspansją i wzmocnieniem działań biznesowych spółki w obszarze biznesu kontenerowego.
Jednym z powodów, dla którego zarząd Fracht FWO Polska zdecydował się na uruchomienie kolejnego w Polsce biura firmy, tym razem na Wybrzeżu jest zmieniający się biznes i rosnące znaczenie portów Trójmiasta. Grupa Fracht obecna jest aktualnie we wszystkich znaczących portach świata. Biura Grupy działają w Szanghaju, Singapurze, portach ARA, a także w Hamburgu oraz największych portach Stanów Zjednoczonych, Australii, w brazylijskim porcie Santos, w Dubaju czy portach afrykańskich. Wszędzie tam, gdzie funkcjonują duże biznesy kontenerowe. Kolejnym aspektem trójmiejskiej działalności Fracht FWO jest rosnący wolumen przesyłek do Polski i konieczność bycia bliżej biznesu kontenerowego, który bez wątpienia jest biznesem portowym, i w którym odbywa się najwięcej operacji handlowych i logistycznych. Porty skupiają armatorów morskich, spółki portowe, terminale.
Siedziba nowego oddziału Fracht FWO Polska, mieści się w budynku Wave w Gdańsku. Stanowisko Dyrektora oddziału zostało powierzone Arkadiuszowi Torbickiemu, managerowi w wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie transportu kontenerów morskich i logistyki portowej.
– Cztery lata temu zaczynaliśmy z biurem portowym w Szczecinie, która działa z powodzeniem. Od dłuższego czasu planowaliśmy otworzyć siedzibę w Trójmieście, szukaliśmy jednak odpowiedniego kandydata do pracy na stanowisku managera, który poza wiedzą stricte merytoryczną z obszaru spedycji morskiej posiada doświadczenie w budowaniu relacji z armatorami, terminalami, firmami z zaplecza portu, ale przede wszystkim w zarządzaniu zespołem. Wybraliśmy ostatecznie Gdańsk, a stery Oddziału przekazaliśmy w ręce Arkadiusza Torbickiego, fachowca i menadżera z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, sprawnie poruszającego się zarówno w środowisku portowym, żeglugowym, jak i doskonale znającego rynek klientów na biznes kontenerowy w Polsce. Dyrektor Torbicki to znana w Trójmieście postać branży logistycznej. Jestem przekonany, że oddajemy ster w ręce specjalisty i praktyka, który przekonał nas swoimi pomysłami – informuje Andrzej Bułka, Prezes Zarządu Fracht FWO Polska Sp. z o.o.
Fracht FWO jest firmą, która wiąże się ze swymi pracownikami długoterminowo. Do zespołu pozyskiwani są zarówno utalentowani absolwenci, jak również osoby z ugruntowanym doświadczeniem zawodowym, otwarte na dalszy rozwój, komunikatywne i kreatywne. Do biura w Gdańsku, firma również poszukiwać będzie w najbliższym czasie osób, które z zaangażowaniem będą budowały sukces trójmiejskiego Oddziału. W ciągu najbliższych miesięcy Fracht FWO Polska planuje zatem rekrutację wśród doświadczonych specjalistów, ale nie zamyka się na osoby, które dopiero chcą zacząć przygodę z frachtem morskim.
– Oddział gdański planowany jest – nazwijmy to w nomenklaturze sportowej, jako klub wielosekcyjny. Chcielibyśmy się tam zajmować spedycją morską kontenerową, drobnicą kontenerową, ale także ładunkami ponadnormatywnymi i transportem drogowym ładunków kontenerowych – dodaje Andrzej Bułka
– Fracht FWO Polska jest liderem polskiego rynku w obszarze przewozów ponadgabarytowych i specjalistycznych. Teraz otwiera się również na rynek transportów kontenerowych i przewozu drobnicy morskiej, w związku z czym postanowił zaznaczyć swoją obecność na Wybrzeżu. Jesteśmy przekonani, że na tak szerokim i ciekawym rynku, mając wsparcie ze strony globalnej Grupy Fracht, znajdzie się miejsce i dla nas – informuje Arkadiusz Torbicki, Dyrektor Oddziału Fracht FWO Polska w Gdańsku.